Foodies

Hosts

Guest Experience

Adressing

Motives and exectations

 

Manage the seamless journey and a hospitable welcome

Moments of truth

Hardware

Atmosphere

Behavior

A hospitable Good bye

 

Lenghten experience / impact

 

Stay connected

Orientation

Getting there

Stay

Good bye

Memory

Bezoek aan RTHA

Rotterdam The Hague Airport positioneert zich in Nederland als een boetiek luchthaven.  Met de combinatie ‘snelheid en efficiency door kleinschaligheid’ en éen mens- en emotiegerichte benadering’ maakt de luchthaven het verschil voor haar reizigers. De studenten brachten een bezoek aan de luchthaven, maakten kennis met het hospitality programma  ‘My Certified Smile’ en het onderzoek naar passagierstypen en  passagiersbeleving van Rotterdam The Hague Airport. In een rondleiding door de terminal werd aan de studenten gevraagd zich te verplaatsen in verschillende personas passagiers en de gastvrijheidsperformance kritisch te bekijken.

Klik Hierop Voor de Sheets
Klik Hierop Voor de Sheets

Bezoek aan HH

Gastvrijheidsbeleving wordt in grote mate bepaald door de menselijke component: De persoonlijke ontmoetingen tussen gast en gastheer maken het verschil in beleving. Het fundament voor een gastvrij klimaat is de samenwerking in een gastvrij team. Hoe hier leiding aan te geven? Het goede voorbeeld geven en feedback geven zijn hierin twee belangrijke elementen. De Mondriaan Excellence Class was op bezoek bij Hotelschool The Hague. De studenten werden daar op een workshop ‘Structured Feedback’ getrakteerd, die door twee Hotelschool The Hague Studenten werd verzorgd.

Daarnaast was er tijd voor een rondleiding, een uitgebreide kennismaking met het curriculum en het studeren aan de Hotelschool, inclusief een maaltijd en wat drankjes achteraf.

Klik Voor de PDF van de Sheets
 7